tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Recension av vingården

Som jag skrev tidigare har vingården fått ett nytt utseende i dagens uppdatering. Jag kollade in stället och gillade det faktiskt! Själva "biblioteket" var den första byggnaden man såg, och den har verkligen blivit fin. Älskar detaljerna på huset och det ser mer realistiskt ut nu. Stallet har och fått en fräschare färg och ett mer naturligt utseende enligt mig.
 
Vet inte riktigt vad jag ska kalla byggnaden, men ni vet där man går ner till källaren? Till höger om biblioteket iallfall. Den byggnaden är heeelt annorlunda. Från att vara grå-vit till att bli tegelstensfärgad. Vet inte riktigt varför men det påminner om en brandstation (lol). Gillar faktiskt inte den supermycket nu när den ändrats så mycket. De andra byggnaderna är ändå lite likt så de såg ut förrut. 
 
Jeansplaggen kollade jag in också. Jag gillade en tröja (som jag förövrigt köpte) och även ett par jeans. Tröjan som jag köpte var en vit t-shirt med en jeans jacka över. Dock såg jag inte att tröjan var randig på baksidan vilket inte var superfint. Tyckte att det kunde vara likadan framsida som baksida. 
 
 
Överlag gillade jag uppdateringen. Av mig får det nya utseendet 4/5 i poäng. 
 
 
Denna byggnad påminner mig på något konstigt sätt om en brandsstation...
 
Fina detaljer! Fick tyvärr ingen bra bild på hela byggnaden.
 
Superfint blev stallet! Är det bara jag som tycker det påminner en hel del om det i Moorland?
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback