tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Alberta!

Igår satte jag mig ner för att spela lite uppdrag som jag inte hunnit spela igenom ännu och ett av dessa var det med Hayden och Alberta. När man kom fram till uppdraget möttes man av ett sönderslaget läger och en butter Hayden, som vanligt. Uppdragsserien fotrsatte och det fanns flera roliga moment som jag verkligen gillade, t.ex när människorna i Månskärebyn blev jagade av bin och sprang runt som galningar! En väldigt rolig detalj. Men höjdpunkten var ändå att jag äntligen fick möta den ökände Alberta och jag kan säga att jag inte trodde hon skulle vara en söt liten spindel. Men gud vad gullig hon var!
 
Jag har ännu inte spelat dag 2 av denna serie så hur det slutar är ännu oklart. Men jag kan knappast vänta till att få fortsätta spela med Alberta. Hon är nog min nya favoritkaraktär om man kan kalla henne det, hehe...
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback