tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Silvergladebyn +/-

Jag har tänkt lägga till en ny kategori i bloggen som jag kallar för +/-. Väldigt konstigt namn men jag tror ni kommer förstå konceptet. Det går helt enkelt ut på att jag berättar saker som är positva (+) och negativa (-) om en plats, funktion, hästras eller vad som! Detta kommer självklart vara mina egna åsikter och man behöver absolut inte tycka som jag säger. Tänkte det bara skulle vara kul med något nytt här på bloggen! Detta blir mitt första inlägg i kategorin och vi börjar lite lätt med Silvergladebyn. En väldigt central och välbesökt plats där de flesta kan hitta i sömnen. Vi kör igång!
 
+ Ligger väldigt centralt
 
- Väldigt mycket hästar i klumpar utanför klubbhuset på söndagar (kan bero på att alla har möte då)
 
+ Mycket uppdrag
 
- Går inte att hoppa där, och ja det kan faktiskt vara ganska irriterande även fast jag förstår varför man inte får det
 
+ Lätt att bygga rykte med (pågrund av uppdragen)
 
- Hemstallet, Steves gård, ligger utanför byn så den globala chatten går inte att använda där.
 
+ Mycket folk, vilket gör att byn inte känns helt död
 
- De flesta som är där står stilla och skriver reklam i globala, vilket jag inte gillar alls
 
+ Mycket butiker med kläder, utrustning accesoarer mm... Dessutom en butik där man faktiskt kan gå in.
 
Sådär ja, där har vi lite saker om Silvergladebyn. Som jag skrev innan är detta mina åsikter och ni har fritt fram att tycka annorlunda. Hoppas ni gillade detta inlägg och är taggade på mer utav dessa, för det är iallafall jag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback