tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Nedklottrat ridhus (dag 2)

Hej på er!
Idag fortsatte uppdraget med det nedklottrade ridhuset. Uppdraget började hos Tyra (stallflickan). Hon sa att fårheden Landon utanför Silvergladebyn hade en hund som inte passade som vallhund utan mer som en vakthund. Så jag red dit för att hämta Techno som hunden heter. 
           
Jag tog med Techno till Tyra som sa till mig att ta ner honom till ridhuset, vilket jag gjorde. Så nu står Techno vid ridhuset och imorgon fortsätter äventyret. Tror det har något med att vi ska bygga ett hus till honom att göra, då hon nämnde något sånt, men vi får se!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback