tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Sommarpartaj

Onsdag igen, ni vet alla vad det betyder: Uppdatering!
 
Tim Hooper is back - Tack sso för att jag och många andra får träffa Tim för första (eller andra) gången! Verkar vara riktigt roliga uppdrag som jag dessvärre inte spelat än, men det kommer! Han befinner sig på Fort Pintas strand.
 
Midsommarskattjakt - Midsommaruppdragen finns kvar även denna vecka och även en ny skattjakt! Felix i Silvergladebyn är det som har hand om detta spektakel.
 
Kläder och utrustning - Som vanligt i Gallerian.
 
Hästmarknaden - Denna veckan är hästmarknaden i Västkobbens fiskeby, titta förbi där vetja!
 
 
Min åsikt - Riktigt kul att Tim kommer tillbaka så jag äntligen får testa vad han har för intressanta uppdrag. Även kul att skattjakten är här, för det är alltid kul med lite extra uppdrag. Så ja, en väldigt bra uppdatering helt enkelt. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback