tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Vilse i Epona

Det var ett ganska bra tag sedan jag låste upp Epona och klev in i detta coola område, men jag märkte för nån vecka sedan att jag inte varit där alls mycket. Vi hade lite event med klubben då vi skulle ha någon form av stafett och en del av stafetten gick i Epona. När jag skulle springa min bit sprang jag helt vilse, även fast jag var på en stig. Jag kan verkligen inte vägarna där och anledningen, tja kan väll erkänna att jag inte varit där inne alls mycket. I början var jag där en hel del, men nu inte alls. Jag vet inte varför egentligen för det är en väldigt fin plats med mycket att upptäcka.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback