tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Ett nytt lopp i Epona + Ricky's träning

Det var verkligen länge sen jag gjorde uppdraget hos Ricky men för någon dag sedan tog jag äntligen tag i det och körde igenom en del. Allt som allt gav det mig en terrängbana och även ryktesuppdrag. Men hur det gick till kan ni läsa om nedanför ↓
 
Ricky hade ju dagen innan bestämt sig för att försöka vinna de Jorvikiska mästerskapen i Jor Jitsu men även skulle han bygga en terrängbana till ridklubben Bulldogz. Det första jag gjorde var att rida ner till Ginny vid stallet och prova loppet och jag säger bara en sak, herregud! Jag tror aldrig jag misslyckats med ett lopp så många gånger som då. Banan i sig var inte särskilt svår men tiden mellan hindrerna var väldigt liten. Om man fastnade någonstans var det i princip kört och jag som verkligen fastnar i allt hade stora problem. Loppet var inte heller något kort utan ett av dem längre i hela sso. Hur som helst klarade jag mig igenom hela loppet tillslut och begav mig upp till Ricky igen. 
 
Ricky och jag fixade anmälningsblanket och sedan var det dags att sätta igång med träningen. Här vid får man ett ryktesuppdrag där man ska komma upp till Vänligt inställd med New Hillcrest. Direkt där gjorde jag ett dagligt uppdrag och blev Vänligt inställd så jag behöver inte kämpa så mycket för att kunna fixa det. Men hur vi fortsätter får ni se någon annan gång!
 
Förresten så har ju Ricky's hår förändrats nu i den senaste uppdateringen och det är orange?! Jag trodde inte att han skulle få en såda förändring, men aja. Tyckte det förändrade lite sättet jag såg honom på men det är väll något man vänjer sig med. 
 
Här har vi Ricky med hans nya hår
 
Detta är Ginny som man ska prata med när man vill köra detta lopp
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback