tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Bra start på påsklovet

Gud vad skönt det är att äntligen ha påsklov! Den sista veckan i skolan var riktigt tuff med ett nationellt prov som var riktigt svårt och ett vanligt kemiprov. Förrutom det hade vi också lite läxor vilket gjorde att det i princip varje dag var något att plugga till. Det känns bra iallafall att den veckan är slut och att jag slipper gå till skolan nästa vecka.
 
Igår satt jag och levlade en stund direkt när jag kom hem från skolan. Senare på kvällen var jag på en terränglektion med klubben som var väldigt roligt och trevligt. Även idag står det lektion på schemat men denna gång är det dressyr. Förhoppningsvis hinner jag komma på det eventet med. Annars har det faktiskt varit en väldigt effektiv dag för mig idag. Jag vaknade ganska sent men direkt efter frukosten satte jag mig och levlade klart min Urhäst Baron. Sen loggade jag ut från sso en stund och nu har jag precis städat klart hela mitt rum. Så just nu sitter jag bara i min säng och bloggar lite. Enligt mig är detta en väldigt bra start på lovet!
 
Tanja & Baron



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback