tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

En början har alltid ett slut

Nu är det dags för mig att säga farväl till min kära blogg. Jag har tänkt på detta väldigt mycket de senaste veckorna och kommit fram till att jag inte har någon tid kvar att lägga på bloggen. Ni själva har säkert märkt att inläggen inte varit så välgjorda och uppdateringen har verkligen varit sämst. Men nu känner jag att det är slut på det och att det är bättre om jag slutar helt istället för att göra det halvt.
 
Jag tycker att blogga verkligen har varit något kul och det känns väldigt synd att jag ska sluta, men det blir nog bäst så här trots allt. Jag spelar fortfarande sso väldigt flitigt men känner att jag hellre lägger mer tid på klubben och mina kompisar. Men jag finns fortfarande kvar på Instagram om ni vill fortsätta följa med på mitt äventyr, där heter jag @tanjaeaglevalley.
 
Tack iallafall för att ni läst de få inlägg jag fått upp!
 
Tanja & Ginny, som säger tack och adjö för denna gång!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback