tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Taggad för ny hästras!

Det kan inte bara vara jag som är taggad inför onsdagensuppdateringen. En ny hästras är alltid intressant men denna gången känner jag mig mer taggad än vanligt. På videon som dök upp på starstables instagram fick man se väldigt fina videoklipp på den kommande hästrasen, Halflingern! Tror detta är en häst som kommer passa mig i smaken. Det ska bli väldigt intressant att se hur den ser ut i spelet.
 
Frågan är om jag kommer köpa den redan nu på onsdag. Har bara några få levlar kvar på min urhäst och sen har jag inte någon mer häst att levla. Hade funderat på både Welshponnyn och Mustangen men nu tror jag nästan denna kommer före, om den nu är lika fin i spelet som på videon. Har aldrig köpt en häst samma dag som den släppts i spelet så denna gång kanske det är dags?
 
Tanja & Haley, tillsammans med vänner från klubben



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback