tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Personligt

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 2: Vilken är din favoritfärg, favoritmat, film, bok, serie?
 
Jag är väll lite sådär tråkig av mig så min favoritfärg är grå. Ingen speciell nyans eller så, bara grå liksom. Inte den roligaste färgen jag vet men den är bara fin. Sedan gillar jag marinblå, svart och vit också.
 
Favoritmat, hmm... Svår fråga, haha! Jag gillar ganska mycket mat men något som jag alltid blir glad över när det serveras på middagsbordet måste nog vara taco. Så jag antar att det är min favorit!
 
Jag har sett en hel del filmer men jag är sämst på att komma ihåg dem. Men the Maze Runner är nog en av de få jag kommer ihåg och jag minns att den var väldigt bra, så jag tar den!
 
Min favoritbok, eller rättare sagt bokserie, är utan tvekan Harry Potter! Jag tror aldrig jag nämnt Harry Potter här på bloggen men det är iallafall en stor favorit! Jag har nog inte riktigt en favorit som jag kan välja ur serien utan alla är bra på sitt egna sätt.
 
Till sist har vi tv-serie. Jag har sett några stycken och jag kan säga att jag ÄLSKAR att kolla på alla typer av serier, eller ja inte alla men ni förstår poängen. I många fall väljer jag serie före film. Min favorit just nu är nog Under the dome som jag håller på att kolla på nu, är på säsong 3. Men jag gillar Greys Anatomy också (inte länge kvar tills säsongstart, tagga!).



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback