tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Jag är sjuk...

Om det är något jag hatar så är det att vara sjuk. Det känns som man missar så mycket både i skolan och utanför. Så hur opassande är det inte att jag ska bli sjuk just idag? Igår kände jag mig lite hängig men jag var i skolan ändå, plus att jag spelade en fotbollsmatch på kvällen. Kanske var det lite för mycket då jag idag bara legat i min säng och endast gått ur den för att hämta min dator.
 
Kanske blir en sväng in på sso om en stund bara för att kolla läget. Jag vet inte riktigt annars vad jag ska göra under den här långa och tråkiga dagen. Suck...
 
Bjuder på en gammal bild då jag inte hunnit ta nya bilder på ett tag!


Nadia Starland

Naww :c Är bättre nu? <3 : ) Fjodingen :P XDD
Var tvungen xDD <3

Svar: Ja, jag är bättre nu :) Haha xD
Tanja Eaglevalley

2016-09-18 / 15:13:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback