tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Ett blått hästköp

Först var jag väldigt osäker om jag ville ha någon av de nya hästarna eller inte. Visst, de är coola och så men den förra urhästen jag köpte använder jag i princip aldrig. Men trots detta kunde jag inte hålla mig. Det känns som jag var tvungen att köpa en då de kommer försvinna sen, och man vet ju inte om de kommer tillbaka.
 
Jag köpte iallafall den svarta hästen med blå man. Enligt mig var den snyggast. Den gröna gillade jag inte direkt, färgen såg nästan lite möglig ut. Däremot gillar jag den väldigt mycket när den inte är magisk! Den rosa är tvärtom. Den är väldigt fin när den är magisk, men så fort det rosa och vita försvinner ser den inte lika fin ut längre. Kvar var då den blåa hästen och den fick det bli.
 
Så nu välkomnar jag Bluefire till familjen, men kommer kalla honom för Baron. Nu har jag därmed 13 hästar i mitt stall vilket betyder att jag inte har plats för alla, lite tråkigt. Aja, tur var är det gratis att byta hästar mellan hagen och stallet!
 
Tanja & Baron



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback