tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

De sista julklapparna

Som en tradition varje år så får vi i spelet leta fram gömda julklappar och detta året var det samma visa. Idag satte jag mig ner för att samla ihop alla klappar och lyckades faktiskt väldigt bra! Det tog inte alls så lång tid som jag trodde. 
 
Jag lyckades iallafall samla på mig all utrustning. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Jag tycker schabraket har ett jättefint mönster men tyvärr faller inte riktigt färgen i smaken på mig, jag är nämligen inte så förtjust i rosa (lite ironiskt då jag har ett rosa tema på bloggen, hehe). Tränset och sadeln gillade jag inte alls och detta mest beroende på att jag bara använder svart eller brunt. Är inte heller säker på att jag har något som matchar utrsutningen då vi inte fick några kläder. Aja, vi får se om det kommer till användning någon gång i framtiden!
 
Nu har jag bara James julstädartävlingar kvar och sen är julen slut för denna gången. Eller, den är ju redan slut men ni fattar poängen. Vad tycker ni om utrustningen vi fick? Hiss/diss?
 
Tanja & Sigge


Rebecca och Daisy

Den var ju riktigt snygg! Den gröna sadeln vet vi dock inte vad vi skall göra med, men kanske man hittar på något! :D
Om du vill får du gärna också kika in på vår blogg :3!

2017-01-16 / 19:33:17
BLOGG: http://sunforestblogg.weebly.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback