tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Det nya området i SSO

Bloggen har under några dagar varit helt oaktiv och tom, vilket beror helt enkelt på att jag inte varit hemma. Men nu är jag tillbaks och redo att börja blogga och spela sso igen! Många vet säkert om detta redan men det är ju faktiskt ett nytt område som öppnar i sso om några veckor. Detta område har vi nu fått reda på heter South Hoof Peninsula. Väldigt coolt namn tycker jag, men har lite problem hur det ska utalas "korrekt". Det blir väll nått man lär sig.
 
Många av er känner även till The Starstable show som finns på youtube. Där har man nu fått se en teaser på det nya området och det verkar helt awesome! Vildhästar som springer omkring, musiken är underbar och naturen ser väldigt intressant ut. Är verkligen supertaggad att se det här nya området. I förra veckans avsnitt av The Starstable show fick vi reda på vart detta område kommer befinna sig, vilket är söder om Fort Pinta. Det landet sitter ihop med Epona. Antar därför att man måste kommit in i Epona för att ta sig vidare. Jag är själv inte inne i Epona ännu men tror inte det är långt kvar. Får kämpa lite extra så jag kan komma in så fort som möjligt!
 
Kolla själva in Starstable show om ni vill veta mer om detta intressanta område!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback