tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Uttråkad och sjuk

Fy vad tråkigt det är att vara sjuk. Speciellt när man knappast kan lämna sängen för att hämta mat eller liknande. Till en början är det ganska skönt att bara ligga i sängen och kolla på serier men efter ett tag segar sig dagen fram och man har inget att göra. Klockan är 10 just nu och jag har redan hunnit se tre avsnitt så känner inte för att fortsätta titta just nu.
 
Jag var hemma från skolan igår då jag verkligen kände mig kass. Tror aldrig jag mått så dåligt som jag gjorde då. Idag är det mycket bättre men ändå inte 100% bra, sä väntar tills imorgon innan jag går till skolan. Så vad ska jag hitta på resten av dagen? Mer serie? Skolarbete? Inget av det låter särskillt lockande just nu... Vad brukar ni hitta på när ni är sjuka som inte är allt för ansträngande? 
 
Får kanske sticka in en stund på sso och jaga lite mer regnbågar. Har inte fått särskillt många av belöningarna då jag är expert på att gå dåligt guld. Vi får se vad som händer!
 
Tanja & Luna, som hänger på en klippa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback