tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

En häst klar, en kvar!

Nu är ännu en av mina hästar färdiglevlad. Denna gång var det Polly som nu äntligen kan pusta ut efter all träning som hon genomgått de senaste veckorna. Nästa att få känna på det tuffa med levling är ingen mindre än Baron, min Jorvikiska urhäst.
 
Det var så himla skönt att sätta sig ner, ta det lugnt och kolla på serie samtidigt som jag levlade. Det flöt på och det kändes som det inte alls tog lång tid att göra klart sista leveln! Brevid mig hade jag min iPad ståendes med Tintin på, så himla mysig serie måste jag säga. Tintin var verkligen min barndom. Jag vet inte hur många gånger jag satt och kollade igenom alla filmer samt läste igenom serietidningarna som min pappa hade när han var liten. Så ni kan förstå min lycka när jag för bara någon vecka sedan hittade serien igen på Netflix!
 
Tanja & Polly



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback