tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Början på någonting nytt

Häromdagen fick jag ett väldigt tråkigt besked. Min klubb, Curious Guards, skulle upplösas. Jag blev såklart väldigt ledsen och började direkt fundera på vart jag skulle ta vägen. Att vara klubblös är inget för mig då jag blir otroligt inaktiv, så det var inget altenativ. En aktiv klubb var något jag kände att jag behövde. Jag funderade ett tag men kom inte på någon klubb jag kände att jag ville ansöka till.
 
Tur var behövde jag inte fundera särskillt länge. Några ledare och medlemmar från Curious Guards bestämde sig för att skapa en ny klubb, med samma koncept som i CG. Jag kände mig lättad och otroligt glad då det blir som en fortsättning på CG, fast under ett nytt namn. Jag gick såklart med i klubben och nu sitter jag här, med klubbnamnet Night Rush under mitt namn istället.
 
Även fast det är tråkigt att Curious Guards upplöstes så tycker jag det känns bra att jag får fortsätta vara i en klubb tillsammans med mina vänner. Vi har ännu bara haft ett klubbmöte men det känns roligt och jag tror att det kommer gå superbra. Så detta blir en början på någonting nytt, men det behöver inte betyda att det är någonting negativt.
 
Är du själv intresserad av Night Rush har vi en hemsida, där man även kan läsa på och ansöka till klubben. Länk till den hittar ni här!
 
Inbjudan till Night Rush



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback