tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Chaun!

Jag har längtat efter att Fortuna festivalen ska komma tillbaka till Jorvik, och nu är väntan över. Chaun tillsammans med regnbågen kommer idag och stannar i två veckor, yippie! Är verkligen ett stort fan av högtiderna som finns och jag tror Fortuna är en av mina favoriter. Det är en kul grej med alla belöningar samtidigt som det är ett litet roligt minispel innan. Dessutom är det inget "måste" att göra klart några uppdrag utan detta är bara en grej man gör lite om man vill. Vid andra högtider där man har uppdrag kan jag bli lite smått stressad över att få klart det i tid, och speciellt när man har så mycket annat att göra!
 
Längtar verkligen tills jag får komma in och spela. Just nu bara kollar jag på youtube och är allmänt trött så kommer nog vänta ett tag innan jag loggar in. Har nämligen haft nationella prov idag vilket tog mycket energi. Att sitta i över 3 timmar och bara skriva är inte riktigt min grej, aja, det känns bra att ha det gjort! Får samla nya krafter tills på fredag då det är nationella igen, ugh...
 
Fortuna 2016



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback