tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Regnbågspanik

Shit, regnbågen försvinner om två dagar! Paniken som uppstod nu när jag kom på det är inte rolig. Jag har fått en del av sakerna, men det är ändå några kvar. Idag har jag inte tid att sitta så länge och spela så det får bli att jag jagar det sista imorgon. Förhoppningsvis hinner jag få ihop de sista prylarna!
 
Jag har varit helt ointresserad av modeveckan. I onsdags kollade jag kläderna lite snabbt men annars har jag inte brytt mig om att gå in på showen över huvud taget. Kanske inte så konstigt då jag inte har några uppdrag där att göra. Annars har jag inte mycket mer att prata om just nu. Hoppas bara att veckan blir bra och att det kommer något kul på uppdateringen!
 
Tanja & Runner, Fortuna 2017



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback