tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

MyStable, snart här

Kan ni förstå? Det är bara två dagar kvar tills vi säger farväl till vårt gamla stall och säger hej till det nya MyStable! Tidigare idag släpptes en ny video på MyStable och jag är helt chockad. Det ser så stort och fint ut! Varje häst har en egen stallplats med sitt namn på dörren. Det är inget jag tänkt på tidigare men nu känns det som en självklarhet! Dessutom finns det en massa andra rum. Om ni inte sett videon så har ni en länk till den här.
 
Jag längtar så mycket. Allt ser så himla fantastiskt ut. Tyvärr verkar det som att jag ska iväg på onsdag och kanske inte kommer ha tid att vara inne så mycket. Men en snabbis ska jag allt se till att jag hinner med!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback