tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Min första morgan

Igår köpte jag min första morganhäst. Jag har väntat i någon vecka nu på att komma över en viss summa starcoins så jag slipper hamna under min gräns när jag köper hästen. Eftersom vi fick 100 sc igår i och med att det var lördag så hade jag äntligen råd. Jag visste redan innan vad den skulle ha för smeknamn men jag var inte 100% säker vilket fullständigt namn den skulle ha. Efter lite skrollande beslöt jag mig för att döpa den till Moonshadow. Smeknamnet som jag redan visste är Luna.
 
 
Jag velade lite mellan denna och den nya gråa morganen som kom för någon vecka sedan. Men eftersom jag hade haft ögonen för den här länge så blev det tillslut den. Så välkommen till familjen Luna!
 
Jag ska så snabbt som möjligt fixa lite information om den och lägga upp ett inlägg om den i kategorin Mina hästar. Märkte dessutom att jag inte lagt upp mitt engelska fullblod där så det kommer också upp inom de närmaste dagarna! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback