tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Personligt

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 4: Fem ord som beskriver din personlighet?
 
Jag tycker alltid sånt här är så svårt. Ingen aning varför egentligen. Men jag lyckades ändå trycka ur mig fem ord.
 
Blyg
Smart
Snäll
Pratglad
Lat
 
Nu undrar ni säkert hur blyg och pratglad hänger ihop så jag tänker förklara det lite kort. Om jag träffar nya människor eller bara nån som jag inte är särskillt bekväm med så blir jag väldigt blyg och säger knappast ingenting. Däremot om jag är med någon som jag känner väl så kan jag prata på hur mycket som helst. Det beror alltså helt vilket sammanhäng gällande om jag är blyg eller en pratglad person.
 
Smart kan jag väll säga att jag är utan att skryta? Snäll är jag också antar jag. Lat är mitt andranamn. Direkt när jag kommer hem från skolan bänkar jag mig i soffan och lämnar den först när det är middag. De gånger då jag inte är lat är när jag har träning. Men resten av tiden är jag lat, lat lat och lat.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback