tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Modevecka

Denna vecka är det dags för modevecka igen. Senaste gången detta spektakel ägde rum tror jag var i våras om jag inte minns fel. Hur som helst trodde jag att jag hade gjort klart uppdragen, vilket jag tydligen inte hade. Men det var inte så mycket kvar så det fixade jag ganska snabbt.
 
Jag tycker modeveckan är en kul grej. Jag gillar när det blir såkallade temaveckor. Högtider, modeveckor, öppet hus osv... Uppdragen brukar vara ganska enkla men mysiga och roliga. Enda nackdelen med uppdragen från denna vecka är att om man gjort klart dem sen tidigare så har man inga uppdrag alls. Man gör alltså uppdragen en gång. Lite små tråkigt om man redan gjort alla uppdrag. Men men...
 
Det kom även nya kläder i Lifetime shoppen och jag ääälskar dem! Det var väldigt fina saker! Ett fint brunt träns, fina benlindor och en snygg tröja! Låter ju alldeles toppen. Sedan fick man även en sadel, ett par byxor och glasögon fast de sakerna var jag inte lika förtjust i.
 
En hel del nya kläder kom det till Gallerian också i och med att det är modevecka. Inget sådär jag kände wow över men det fanns vissa saker som var helt okej.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback