tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Reklam i globala

Detta har varit lite av ett problem på sso ett tag. Reklam överallt, folk blir arga på varandra och det slutar med en massa tjafs. Ja, ni själva vet säkert hur mycket reklam det är i globala. Eller rättare sagt det är nästan bara reklam. Jag tycker själv det är jobbigt då jag tycker global ska vara en plats där man kan träffa nya vänner, snacka lite och bara ha kul. Nu är det väldigt sällan som det blir så då det proppas fullt med "Säg 55 för att gå med i min klubb!".
 
Eftersom det är så pass mycket reklam så blir folk lätt sura och det leder till att det blir tjafs. Frågan är nu hur vi ska lösa detta. En separat chatt bara för reklam kanske? Det är nog mitt bästa förslag. Jag hänger inte alls ofta i globala chatten längre just pågrund av att det inte finns något kul att skriva om där när allt bara blir bortglömt bland reklamen.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback