tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Stil

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 3: Vilka är dina mest använda plagg i spelet?
 
Det måste vara mina svarta ridstövlar, byxor och hjälm. De tre är liksom grunden till hela min outfit, oftast iallafall. Ibland händer det väll att jag byter ut de svarta jeansen mot ett par blåa, men det händer väldigt sällan.
 
De svarta ridstövlarna heter Svarta arena stövlar och finns att köpa i Silvergladebyn. Anledningen till att jag använder dessa är väldig simpel: de är snygga, snabba och passar till allt. Jag ser ingen direkt anledning till att byta till något annat!
 
Byxorna är jag den inte den enda som rider runt i. Jag menar det är dem enda byxorna med 5 i rida. Lite tråkigt faktiskt. Tycker sso borde göra fler byxor som är så snabba. Det är inte lika kul när alla har samma byxor. Dessa heter iallafall Svarta jeans och kan också hittas i Silvergladebyn.
 
Till sist har vi hjälmen. Ska jag vara ärlig så har jag ingen direkt anledning varför jag använder den. Det finns andra svarta hjälmar som är snabbare och bättre. Tror jag är lite för lat för att spara js till det. Det kommer alltid andra saker som jag köper före en ny hjälm. Men i vilket fall som så är det denna jag använder. Den heter Svart vildmarkshjälm och finns att köpa i Jarlaheim.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback