tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Min första vecka med klubben

Nu har det gått en vecka sedan jag gick med i min nya klubb, Curious Guards, och jag tänkte sammanfatta lite kort vad vi gjort, lite tankar och känslor. Så om ni är nyfikna på mitt klubbliv så är det bara att läsa vidare.
 
Klubben har idag funnits i exakt en vecka. Men trots det har vi vuxit och är för tillfället 40 medlemmar. Jag tycker det är kul att så många vill gå med och det känns som vi redan fått upp en gemenskap. Ändå har vi inte haft några event under första veckan, men jag är grymt taggad på den kommande veckan då alla event sätter igång!
 
Under veckan har jag tillbringat mycket tid inne på Team Speak och pratat med flera ifrån klubben. Om ni inte vet vad Team Speak är så kan jag kort säga att det är ett program där man kan prata med andra människor, i detta fall med dem från klubben. Man lär verkligen känna personerna mer när man pratar med de och det gillar jag. Ibland är vi få inne, ibland är vi många. Det kan variera. Men alla gånger jag loggat in har det varit någon inne. Kul när alla är så aktiva!
 
Idag hade vi vårat första klubbmöte och nästan alla i klubben var inne. Vet inte exakt hur många vi var men vi fyllde nästan hela långbordet. Mötet togs via Team Speak och det funkade bra, tyvärr kom inte alla in då vi var för många. Men det löste sig så alla fick den informationen som behövdes.
 
I övrigt känner jag mig väldigt trygg i klubben och det känns som jag kan prata med alla. Om du själv är intresserad av att gå med i vår klubb så tycker jag du ska ansöka på vår hemsida, här!
 
Bild från klubbmötet idag.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback