tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Mycket har hänt på sistonde...

... det är inte bara hemstallen som förändrats, utan ganska mycket annat. I söndags så lämnade jag Glorious Arrows. Klubben som jag har varit medlem i under ett halvår nu har jag lämnat. Tänker inte gå in exakt varför jag lämna men jag vill att ni ska veta att jag gjort det. Istället har jag gått med i en annan klubb, Curious Guards. Än så länge trivs jag jättebra och jag tror det kommer bli super!
 
Annars så har ju hemstallen förändrats. Har faktiskt inte pratat någonting om det här på bloggen då jag har haft fullt uppe med annat. Men nu tänker jag sätta mig ner och skriva ett inlägg om mina åsikter. Det inlägget kommer inom kort!
 
Sedan imorgon så är det ju onsdag igen, och inte vilken onsdag som helst utan vi ska få kliva in i Jorvik City! Åhh, jag är så himla taggad! Sneak peaken ser helt fantastisk ut. Det ser ut som vi har mycket att göra där. Jag tror dessvärre att jag inte kommer kliva in i Jorvik City imorgon. Känner att serven kommer vara i princip överfull, vi kommer få nätverksfel och det kommer lagga som tusan. Tror det är bättre för min del ifall jag väntar till torsdagen. Men vi får se, kanske tar mig en snabb kik ändå!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback