tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Ännu en marknad?

Vi alla känner till Ferdinand och Eddie som reser omkring med sin hästmarknad. Men idag verkar det som att dem kommer få lite konkurrens för det tillkommer nämligen ännu en omrkingresande marknad. Denna marknad ska inrikta sig på mode och stil för både ryttare och häst. Saker som finns där kommer inte gå att hitta på något annat ställe på Jorvik!
 
I skrivande stund har inte servrarna öppnat än så jag har inte kollat in hur det ser ut. Men jag hoppas det finns mycket snyggt. Undrar om det kommer finnas uppdrag som det finns på Hästmarknaden? Eller kommer det bara vara affärer? Jag tycker detta var en rolig grej iallafall. Lite extra kläder tror jag ingen direkt har klagat på!
 
För övrigt så kommer Starstable även sätta igång med Spelnyheter varje vecka på deras Youtube kanal med start nästa vecka. Jag har sett att många har önskat att detta skulle komma så det är ju bra att dem lyssnar på oss. Förhoppningsvis kanske vi får se en sneakpeak eller två på hemstallen nästa vecka, vem vet...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback