tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Personligt

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 7: Vilken ödesryttare har du mest gemensamt med?
 
Jag vet väldigt lite om våra fyra ödesryttare. För det första har jag inte spelat spelen som är innan SSO. Dessutom har jag ganska dåligt minne och kommer inte ihåg hur ödesryttarna var i början av spelet. Kan också bero på att jag tog ett halvårs paus för ungefär ett år sedan.
 
Men om jag tar lite på känslan av vad jag fått från dem olika karaktärerna (vi utesluter Anne eftersom hon inte dykit upp i spelet ännu) så är min första tanke Linda. Hon är en väldigt smart tjej som kan sin fakta och det skulle jag säga är hennes styrka. Såklart är hon hjälpsam och gör allt för att hjälpa sina vänner. Det är den känslan jag fått av Linda och det skulle jag säga passar mest in på mig. Alex verkar mer som en modig person som är ganska framåt och inte särskilt tillbaka dragen. Det är inte någon som jag är. Lisa vet jag inte så mycket om. Men hon känns som en väldigt cool tjej.
 
Så ja, Linda skulle jag säga.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback