tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Personligt

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 6: Vilken karaktär i Starstable Online är mest lik dig och din personlighet?
 
Åhh, vilken svår fråga! Jag är ganska dålig på karaktärer när det kommer till spelet. Men den första som ploppade upp i mitt huvud var Eremiten. Han är en karaktär som föredrar att vara ensam men som inte har något emot att hjälpa sin närmaste vänner, vilket i detta fall är Madison. Han brinner även för hästar vilket jag inte direkt kan säga att jag gör, men det finns andra saker som jag är väldigt intresserade i som jag lätt kunde hålla på med dag ut och dag in. Men jag vet inte riktigt om han är rätt karaktär, eller?
 
Har ni något förslag på en karaktär? Jag är en ganska blyg för främmande människor men samtidigt väldigt pratglad när det kommer till mina närmaste vänner. Jag är smart och lugn men även lat. Lite kort information bara. Om ni tänker på någon karaktär får ni jättegärna kommentera!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback