tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Stil

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 2: Finns det någon skillnad på hur du klär dig i verkligheten till hur du klär dig i Starstable Online?
 
Gud ja, stora skillnader. Jag rider inte alls i verkligheten och i spelet bär jag oftast ridkläder. Så som hjälm, handskar, olika pikéer och ridstövlar. Sånt bär jag inte i verkligheten vilket ni kanske förstår i och med att hästar inte är min grej. Ganska svår fråga att svara på i mitt perspektiv.
 
Dock bär jag ibland jeans och någon simpel tröja i spelet. Det är ganska likt det jag har på mig vanligen i verkligheten. Jag har inte någon speciell stil i verkligheten. Jeans och någon tröja är det som gäller för mig.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback