tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Fina mustanger

När jag väl kom in igår på servern så var det proppfullt med folk kring mustangerna, och jag förstår verkligen varför. Mustanger har länge varit en önskad hästras på sso och nu äntligen så dyker den upp. Sen brukar det också vara massvis med folk kring nya hästar, oavsett vilken ras det är.
 
I och med att det var så mycket folk så hann jag inte se supermycket. Den enda chansen jag hade att se någon av hästarna var ifall jag klickade in på dem. Det tycker jag är en bra funktion då alla spelare runt omkring försvinner så man slipper ignorera 50 stycken. Men den kan förbättras. Det hade varit jättebra om man kunde byta vinklar så man kunde se hästen från olika håll, så som man kan i klädbutikerna.
 
Idag känner jag mig ganska hängig och jag tror även jag har feber. Därför valde jag att stanna hemma från skolan idag. Så under förmiddagen har jag passat på att ta mig en rejäl titt på mustangerna när det ändå inte varit så mycket folk inne. Jag kan säga att min absoluta favorit är den bruna. Jag gillar skäcken också men den bruna är i mina ögon ännu finare. Tror absolut att jag kommer köpa den! Den svarta var väll också fin men de andra två kändes lite mer speciella. Missförstå mig inte nu, jag älskar svarta hästar. Men just på den här rasen så tycker jag att den bruna och skäcken var finare.
 
Vad tycker ni om mustangerna? Har ni köpt någon eller kommer ni att göra det?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback