tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Första advent

Det är ganska sjukt att det är första advent idag. Hösten har verkligen gått i superfart och om bara någon dag är det december. Tänk, att det är sista månaden på 2016. Hela året har gått på två månader.
 
Hur har ni firat idag? Jag själv har inte gjort något ut över det vanliga. På förmiddagen spelade jag innebandymatch och sen nu under eftermiddagen har jag tillbringat mycket tid inne på sso. Det enda vi har gjort egentligen är att sätta upp adventsljusstakar och lyssnat på julmusik. Så lite julkänsla skulle jag säga att jag har.
 
Tänkte snacka lite om sso men kom på att jag inte har så mycket att säga. Jag jobbar på med dagliga uppdrag, kör championat och hänger med klubben. Mycket mer än så är det inte. Jag tycker det är kul men kanske inget som är särskillt roligt att läsa om. Så om ni har några idéer vad jag kan skriva om som är relaterat med sso så får ni jättegärna skriva en kommentar. Ha en fortsatt trevlig första advent!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback