tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Halloween vecka!

I klubben kommer vi denna vecka ha temavecka, och temat för denna gång är Halloween! Ganska passande då det var Halloween i måndags (tror jag). Vi har blivit indelade i tre lag och jag tillhör lag Skelett. De andra två lagen är Häxa och Fe. Det finns, eller snarare fanns, en Halloween outfit till varje lag att köpa vilket jag tycker är toppen. Jag har förståss köpt mitt lags outfit. Lagen kommer få olika poäng under eventet så att i slutet av veckan kommer det finnas ett vinnande lag. Hur poängen delas ut och hur det funkar vet jag inte riktigt.
 
Vad innebär temaveckan då? Jo, vi kommer ha events som har något med detta temat att göra, alltså halloween. Vad jag sett på veckoplaneringen är det mycket olika event men de passar ändå in på temat. Det är faktiskt inbokat event varje dag denna vecka, kul! Jag har bara kunnat vara med på ett event än så länge. Men jag ska försöka vara med på resten för det är verkligen superkul när vi får sånna här temaveckor.
 
Från igår när vi hade utklädningsevent med halloween tema!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback