tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Hemstallen?

Om du inte har vaknat på fel sida så vet du antagligen att det är onsdag och uppdatering idag. Vad tror ni kommer ske? Är det hemstallen vi kommer få se? Okej ge mig en applåd för att det där nästan rimmade.
 
Men allvarligt, nästa onsdag kommer ju mustangerna och jag antar att hemstallen inte kommer i samma uppdatering. Det känns som det vore lite mycket på samma gång. Så då återstår dagens uppdatering eller uppdateringen om två veckor om hemstallen nu kommer i November som de sagt. Vad tror ni? Jag känner att vi fått en hel del sneak peaks på hemstallen, men kommer det mer innan de kommer? Kanske en video? Mer information? Eller kommer vi får stiga in i våra nya stall idag?
 
Jag är riktigt osäker gällande hemstallen. Det känns som vad som helst kan komma idag, tja förrutom Mustangerna och det nya området. Men jag känner mig riktigt taggad för hemstallen och hoppas lite smått inom mig att vi kommer få dem idag, men om de inte kommer blir jag inte heller besviken.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback