tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Min levlingsrunda 2016

 
Så, här har ni min levlingsrunda för 2016. Så fort det kommer nya tävlingar så ändrar jag på rundan lite men i nuläget ser det ut såhär. Jag utgår från Steves gård eftersom det är där jag har mitt hemstall och avslutar vid Sydhoven. Gällande Baronsessans galoppbana så kör jag den enligt kartan men jag lämnar in tävlingen när jag väl kommer till Vingården. Så direkt när jag kört tävlingen så rider jag INTE till baronsessan utan fortsätter rundan tills jag kommer till vingården.
 
Själva runda kostar 75 js om man nu väljer att ta transoprterna vilket inte är tvunget. Men ja, om ni själva bor på steves gård eller bara vill testa min runda så är det fritt att göra det!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback