tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Mustangerna kommer snart anlända

Idag är det dagen som många har väntat på, mustangernas ankomst till jorvik sker just idag! Jag tycker det ska bli jättekul att få se dessa hästar. Alla bilder och videos ser fantastiska ut!
 
SSO verkar ha lite tekniska problem så det kan ta ett litet tag innan vi får komma in. Men min känsla säger att alla kommer kuta in så fort servrarna öppnar och ta sig det snabbaste de kan till Marley, för det är där man kan hitta dessa kära mustanger. För min del tror jag inte det blir något hästköp idag just för att jag inte vill komma under min gräns som jag pratat om tidigare. Men det kan mycket väl vara så att det blir mitt nästa köp!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback