tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Skuggor

Nu är det klart att hemstallen, eller MyStable som de verkar heta, kommer släppas den 30:de November. Det kanske låter som en lång tid men tror mig. Två veckor kan gå på två sekunder. Dessutom har vi en rolig uppdatering nästa vecka att se fram emot. Mustangerna som många har längtat efter kommer dyka upp och vad vi fått se på sneak peaksen så ser det ut som en häst som jag skulle tycka om.
 
Men vi kom inte helt lottlösa idag. Vi fick ju faktiskt skuggor i spelet som jag sett att en del har önskat sedan innan. Kanske inte något jag direkt tänkt på eller velat ha men absolut inget jag säger nej till. Jag kan tänka mig att det ser riktigt snyggt ut på foton och film! Såklart ser det fint ut i spelet också men för mig laggar det en aning mycket för att jag ska kunna spela utan att bli förbannad (ja, jag blir förbannad och irriterad när sso laggar). Jag satte på det en liten stund medans jag red runt i GÅD och det var riktigt snyggt och coolt, men som sagt laggade det och därför tycker jag spelet blir bättre utan. Men det var bra att de lagt in så man kan bara kan klicka bort det i inställningarna om man nu inte känner för att stå ut med lagget.
 
Har det laggat något för er? Jag anar att lite av lagget beror på att min dator inte är den bästa för spel överlag. Jag har en dator från skolan som är tänkt att man ska använda vid skolarbeten, vilket jag har den också till. Men förrutom denna så har jag ingen annan. Pengar har jag inte heller så jag kan köpa en ny så jag får stå ut med lagget som kan uppstå då och då.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback