tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Två bruna och en vit

Nya hästar kom det igår. Tre olika raser och två olika färger, brun och vit. Jag tyckte alla tre var fina den här gången! Kanske inte någon favorit men absolut fina. Skulle definitivt kunna tänka mig att köpa hem någon av dom.
 
Jag hade lite svårt att utse en favorit. Jag gillade både Welshen och Lipizzanern. Tillslut kom jag fram till att welshen var den snyggaste. Ingen riktig orsak varför utan det var mer en känsla. Enligt mig var den frisiska sporthästen liiite för ljus. Men på något sätt gillade jag den ändå.
 
Ni har väll inte missat spelnyheterna på Starstables youtubekanal? Isåfall måste ni kolla för vi har fått en hint om en speciell hästras, Mustangen! Jag vet att många av er är förtjusta och vill ha denna hästras. Än så länge har vi inte fått reda på när den kommer eller hur den ser ut.
 
Men hörni, hur mycket har vi inte att se fram emot nu? Först och främst hemstallen, sedan det nya området (kommer snacka om det i ett annat inlägg!) och nu Mustangen. Det ser ut som att det kan bli några riktigt roliga uppdateringar framöver!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback