tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Födelsedags-tipspromenad

Idag är dagen med stor D här. Eller säger man ens så? Jag menar iallafall att Starstable fyller 5 år, yay! Onsdag är det också vilket betyder att denna veckas uppdatering är med födelsedags tema. Riktigt kul!
 
Vad är nytt då? Tipspromenader! Notera att jag skrev tipspromenader och inte tipspromenad, för det finns hela sju stycken olika, bra va? Jag har redan sprungit runt och gjort allihopa, dock inte klarat alla. Grejen är den att om man inte har alla rätt får man inte sin belöning utan man får komma tillbaka nästa dag för att försöka igen. Jag klarade tre stycken av de sju befintliga vilket jag tycker var väldigt bra av mig. Det fanns en hel del frågor om hästar där jag bara kunde chansa om det inte var en lätt fråga.
 
Jag klarade Moorlands, Valedales och Jarlaheims tipspromenader. Detta gav mig en hatt, en tröja och ett par byxor. Väldigt fina måste jag säga. Byxorna och hatten gillade jag mest då tröjan var lite för rosa för min smak. Men väldigt kul att dem ger oss en outfit som passar in för detta årets födelsedagsfirande. Tröjan, byxorna och hatten kan ni se på bilden, ignorera bara mitt röda schabrak som inte ska vara till denna outfiten, hehe...
 
Vi får ju inte glömma bort att prata om födelsedagstävlingarna! Varje dag byts dem ut mot en ny tävling som redan finns på Jorvik men grejen är den att man får 1500 xp till hästen, superbra! Jag gick faktiskt upp en level med min för tillfället enda häst som inte är färdiglevlad. Ska verkligen försöka logga in varje dag denna vecka för att kunna få all xp.
 
Annars har jag inget mer att säga än Grattis på födelsedagen Starstable!
  
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback