tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Galloper Thompson

Jag tror alla vid det här laget har hört talas om ryktena om Galloper Thompson. Eller, det är inte riktigt rykten. Han finns faktiskt på jorvik. Galloper är en huvudlös man som rider runt på kvällarna och nätterna och igår träffade jag på honom i Gröndal. Det kryllade med folk som red runt för att hitta honom och jag var en av dem.
 
Första gången man träffar på honom får man en amulett, lite xp och en tröja. Inte riktigt säker vad man får de andra gångerna då jag bara stött på honom en gång.
 
Jag tycker sånt här är en rolig grej. Vi får bara reda att det är en spökhistoria och sedan får man lista ut lite själv vad det innebär. Jag tror ingen direkt förstod vad som menades med Galloper Thompson första gången vi läste onsdagsuppdateringen.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback