tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Grattis på 5-årsdagen!

Grattis på födelsedagen sso! Eller är det idag dem fyller år? Jag läste på Esmes blogg att det är lite oklart kring det hela, men i början av oktober är det iallafall. Så någorlunda nära är jag nog.
 
Spelet fyller 5 år. Helt otroligt egentligen om man tänker efter. Jag har inte varit med på hela denna resan men det är ändå stort att spelet utvecklats och förbättrats så mycket under dessa år. Jag menar kolla bara hur coola hästanimationerna är? Och för att inte prata om den senaste uppdragsserien på Sydhoven? Spelet blir bara bättre och bättre! Nästan varje onsdag får vi se något nytt och spännande i uppdateringen. Love it!
 
Jag är riktigt taggad för onsdagens uppdatering! Jag har aldrig varit med i något födelsedagsfirande så detta kommer bli jättekul för mig. Har faktiskt inte den blekaste aning vad vi kommer få se men mina aningar tror att det kommer bli stort.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback