tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

MER BILDER PÅ HEMSTALLEN!

Ja, jag är sjukt taggad och över exalterad för att skriva detta inlägget. Men har ni sett den nya sneak-peaken på hemstallen? Så sjukt mycket information så jag inte vet vad jag ska ta vägen. Allt låter så himla bra!
 
För det första, kolla in bilderna! Kommer våra stall verkligen vara så snygga? Det är verkligen något helt annat jämfört med det vi har nu. Lite modernt samtidigt som det är en mysig känsla. Om det kommer vara så att vi kommer kunna göra dem lite personliga så kanske man kommer kunna byta färger och sånt, eller vad tror ni? Jag tycker iallafall att utseendet på stallet är skitsnyggt.
 
Sedan kan vi snacka om att vi får mer plats för hästar. Hela 12 stycken kommer få plats i vårt hemstall. Men inte nog med det utan man kan även utöka så det får plats ännu mer! 14, 16 eller 18 platser verkar vara det man kan utöka till. Detta betalas genom starcoins.
 
Det tar inte slut här, utan hästön kommer försvinna och ersättas med en hage! Som dessutom är gratis. Hur najs som helst. Det gör det lättare att flytta hästar fram och tillbaka utan att kosta en förmögenhet. För tillfället har jag 8 hästar i mitt stall vilket betyder att det snart är fullt. Så om det nya stallet och hagen kommer innan jag köpt 2 till hästar så behöver jag inte ens tänka på att skicka iväg någon till hästön.
 
Förhoppningsvis får vi reda på mer information dem kommande veckorna. Men hörrni, hur bra låter inte det här? Jag tycker det här ska bli sjukt roligt! Innan skrev jag att jag inte alls var taggad inför de nya hemstallen men jag har helt ändrat åsikt. Nu vill jag bara att det ska bli November direkt!
 
Bild på hemstallen från Starstables nyhetssida



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback