tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Mer folk till dinodalen!

Jag spenderat ganska mycket tid i dinodalen dem senaste dagarna. Anledning? Jag kämpar med arkelogin så jag kan bygga upp mitt rykte med A.A.Es arkeologiska avdelning och detta för att jag någon gång vill sätta igång med arkelogin i Epona. Så i dinodalen har jag sprungit omkring i vinterkläder för att leta efter skelettbitar. Än så länge går det sakta framåt...
 
Eftersom jag har tillbringat mycket tid i dinodalen så har jag funderat lite på saker och ting om just detta fantastiska område. Det har blivit ganska dött och har varit det länge. Det kommer inga nya uppdrag och det finns inte jättemycket att göra när man väl gjort de uppdrag som finns. Detta leder till att området snabbt dör ut och det är knappast någon där. Det tycker jag är jättetråkigt då det är ett så himla fint och spännande område. Vad ska vi göra åt det?
 
Jag tror fler hade kommit dit ifall nya uppdrag kom. Det är ganska självklart i sig men tänk bara hur många ofärdiga uppdrag det finns där. Liksom vem vill inte veta vad som döljer sig bakom Isenport? Eller vad som kommer hända med Nic och Elsa? Sedan tror jag också det skulle väckas till liv ifall ett championat dök upp. Det hade varit hur coolt som helst att få rida ett championat på den frusna sjön mellan dinosaurieskelett och isvakar.
 
Vad tror ni? Vad ska vi eller sso göra för att fler spelare ska komma till dinodalen?
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback