tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Tre gråa hästar!

Ja, jag säger grå häst. Känns som jag nämner detta varje gång men jag är ingen hästtjej och kan därmed noll om hästar. Så för att inte säga fel så säger jag grå för alla vet vad det är för färg.
 
Jag kan säga att grå är en av mina favoriter gällande hästfärg. Den delar nog plats med svart. Så att det var just tre stycken av denna färg som kom gjorde mig inget illa, tvärtom! Jag älskar dem nya hästarna! Om jag ska säga en favorit är det utan tvekan Morganen.
 
Min nästa häst hade jag sedan innan bestämt att det skulle vara en Morgan men jag var aldrig riktigt hundra på vilken jag skulle välja av dem. Nu är jag ganska säker på att det blir just den nya gråa! Jag kommer däremot vänta ett par veckor då jag inte vill komma under min gräns. Nu undrar ni säkert, vilken gräns? Jag är lite sådär fjollig av mig och har satt en gräns för den minsta summan starcoins jag får ha, vilket är vid 2000. Jag har den gränsen för att jag alltid ska ha pengar så jag kan köpa om det kommer något som är limited edition och även för jag känner mig fattig om jag är under, hehe... Just nu ligger jag runt 2600 sc så det dröjer inte så länge innan hästen kan bli min!
 
Vad tycker ni om dem nya hästarna? Något ni skulle köpa?
   
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback