tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Personligt

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 3: Är du utseendemässigt lik din karaktär i Starstable Online?
 
Till en viss del skulle jag säga. Om vi börjar med ögonfärgen så har vi samma blåa ögon. Formen däremot, njaa... Jag menar kolla bara på sso-gubbarna, jättestora ögon!
 
Håret är lite annorlunda. Jag skulle säga att mitt hår irl är längre och mörkare. Eller rättare sagt brunare. Tanjas hår är ju blont medans mitt är lite ljusbrunt.
 
Jag vet inte riktigt mer vad jag kan säga om utseendet. Kläderna kommer i ett annat inlägg längre fram i bloggutmaningen så jag tycker vi sparar det till då. Så ja, that's it.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback