tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Personligt

Nu har jag gjort klart första kategorin av denna bloggutmaning och nästa är Personligt! Jag tror denna kategorin kan vara ganska bra för min blogg då ni som läser kanske inte vet så mycket om mig egentligen. Så vi sätter igång.
 
Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 1: Vilka intressen har du förrutom Starstable Online?
 
Jag gillar att träna och vara aktiv så när jag väl inte sitter och spelar på datorn så hänger jag ofta på fotbollsplanen. Förrutom fotboll spelar jag även innebandy så oftast innehåller vardagarna träningar och helgerna matcher vilket ibland inte ger så mycket tid åt annat. Därför i vissa fall blir det tomt på bloggen, förlåt!
 
Annars är jag väll en basic tonåring som sover bort dagarna när jag kan, tittar på serier och bara latar mig. En blandning av aktiva och lite mindre aktiva intressen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback