tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Lipizzanern är här!

Lipizzanern, skriver man ens så? Ser lite konstigt ut... Aja, det var inte det jag skulle prata om idag utan jag tänkte snacka lite om gårdagens uppdatering. Lipizzanerhästen kom ju till spelet och jag kollade inte den som hastigast igår. Jag tycker den är väldigt fin och absolut en häst jag skulle köpa i framtiden! Dock vet jag inte riktigt vilken som är min favorit. Jag gillar den vita men samtidigt är skimmeln riktigt snygg och den svarta är också väldigt fin!
 
Sedan var det dags för ett nytt avsnitt av the Starstable show vilket var väldigt intressant. Inför den nya säsongen så är det ju nya avsnitt två gånger i veckan, en Q&A på söndag och lite annat på onsdag. Igår fick vi se Matilda som träffade på en Lipizzaner vilket var passande i och med uppdateringen. Frågan är vad vi kommer få se i kommande avsnitt. Varje vecka släpps det ju inte hästar så det kommer ju komma upp andra avsnitt där hon gör något annatt.
 
Kläder fanns det nya också. Inget riktigt som föll mig i smaken. Annars var det hästmarknaden också. Men jag gillade de nya hästarna så den här uppdateringen var absolut toppen!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback