tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Nya championatet i Epona

Ni har väll inte missat onsdagsuppdateringen hoppas jag? Denna vecka startade dem nämligen igång championatet i Epona som jag skrivit innan om. Jag är riktigt taggad på det då jag ännu inte provat banan. Jag tror det kan bli riktigt coolt med nya hinder då alla andra championat är ganska gamla. Vi kanske kommer få se några nya grejer? Vad man fått läsa från nyhetssidan kommer vi få se bin och bilar, så något nytt blir det alltid!
 
Nya kläder kom det också vilken det nu för tiden kommer i princip varje vecka. Men jag klagar inte! Det är kul att dem utökar affärena så man har mer valmöjligheter! Kläderna som kom idag tyckte jag var väldigt fina. Det var bara tröjorna jag inte var lika förtjust i men allt annat var verkligen toppen! Utrustning kom det också i en blå nyans som var väldigt fin. Inget fel med själva utrustningen men jag tycker inte kläderna som kom idag passade så bra med dem. Ofta brukar dem ändå ha ett färgtema så att kläderna på något sätt passar med utrustningen men idag tyckte jag inte det blev så. Fast det kanske bara var jag?
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback